قیمت شیر رادیاتور سامین

در دنیای امروز و با توجه به گسترش نیاز و افزایش تعداد تولید کنندگان شیرآلات ساختمانی و صنعتی لازم است قبل از خرید در مورد برندهای مختلف به خوبی تحقیق کنیم تا با خرید محصولی با کیفیت مانند شیر رادیاتور سامین خود را از دردسرهای تعویض و تعمیر خلاص کنیم.

در این متن در مورد شیرآلات سامین و قیمت آنها صحبت خواهیم کرد اگر به اطلاعاتی در این مورد نیاز دارید تا پایان متن را مطالعه بفرمایید.

شیر رادیاتور چیست؟

به شیرهایی گفته می شود که در قسمت ورودی و خروجی وسایل گرمایشی که در اصطلاح به آنها پکیج گفته می شود مانند شوفاژ نصب می شود و ضمن قطع و وصل کردن آب ورودی و خروجی، میزان و مقدار آن را هم تنظیم می کند.

با استفاده از این شیر حتی دما را نیز می توانیم تنظیم کنیم به این شکل که هرچقدر بیشتر شیر را ببندیم آب کمتری وارد رادیاتور می شود و در نتیجه دما پایینتر می آید.

انواع شیر رادیاتور سامین

شیر رادیاتور سوپاپ دار:

این نوع شیر در بالای رادیاتور نصب می شود و به کمک آن می توان میزان آب ورودی به رادیاتور را تنظیم و یا قطع و وصل کرد.

شیر رادیاتور ترموستاتیک:

کار این نوع شیر و محل نصبش درست مانند شیر سوپاپ دار است اما یک ویژگی خاص دارد که آن را تمیز می دهد.

شیر ترموستاتیک قابلیت تنظیم دما دارد، یعنی آن را روی یک دمای خاص تنظیم می کنیم و شیر پس از رسیدن به دمای مورد نظر آب ورودی را به صورت خودکار قطع می کند. این شیر برای مکان هایی که به صرفه جویی بیشتری نیاز است استفاده می شود.

شیر برگشت رادیاتور (شیر زانویی):

این شیر همانطور که از نامش پیداست در محل برگشت جریان آب از رادیاتور یعنی پایین آن نصب می شود و می توانیم میزان خروج آب از رادیاتور را با آن تنظیم کنیم.

مزایای شیر رادیاتور سامین

  • دارای نشان استاندارد ملی
  • ساخته از بهترین و با کیفیت ترین مواد
  • خاصیت ضد زنگ
  • خاصیت ضد خوردگی
  • دوام و طول عمر بالا
  • ساخته شده به وسیله ی مجهزترین دستگاه ها
  • ضد ضربه بودن

همچنین تمامی پرسنل مجموعه ی سامین در تمامی بخش ها در تلاشند تا ضمن ارائه ی محصولی مرغوب با سطح کیفی برتر در منطقه ی خاورمیانه، قیمت آن را نیز در حد بسیار مناسبی پایین نگه دارند.

خرید و قیمت شیر رادیاتور سامین

به منظور اطلاع از قیمت شیر رادیاتور سامین و سایر شیرآلات این مجموعه می توانید به سایت ما مراجعه نمایید و یا از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاوران و کارشناسان سامین تماس بگیرید.

تمامی محصولات سامین به دو صورت آنلاین و حضوری در اختیار شما عزیزان هستند، امیدواریم از یک خرید بینظیر و با کیفیت لذت ببرید.

شیر رادیاتور سامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *