شیرآلات برنجی کشویی سامین

با توجه به افزایش تعداد تولید کنندگان شیرآلات در کشور و اهمیت این وسیله در زندگی انسان لازم است حتما قبل از خرید برندهای خوب و معتبر را بشناسیم تا خریدی درست را انجام دهیم.

در این متن در مورد شیرآلات برنجی کشویی از برند شناخته شده و محبوب سامین صحبت خواهیم کرد، اگر به اطلاعاتی در این زمینه نیاز دارید تا پایان متن با ما همراه باشید. امیدواریم مفید واقع گردد.

بهتر است در ابتدا بدانیم به چه شیرآلاتی، کشویی گفته می شود.

تعریف شیرآلات کشویی

شیرآلاتی پرکاربرد که در زمینه ی آب (مخصوصا آب آشامیدنی) و سایر سیالاتی که دمایشان کمتر از 80 درجه سانتیگراد است، استفاده می شوند.

کار شیر کشویی (gate valve) قطع و وصل کردن جریان است و از آن نمی توان به عنوان تنظیم کننده ی فشار استفاده کرد چون قرار دادن آنها در وضعیت نزدیک به بسته موجب فرسایششان می شود.

این شیرها افت فشار را کنترل می کنند بنابراین در لوله هایی با طول زیاد در نقاط مختلفی نصب می شوند.

طرز کار شیر کشویی برنجی سامین

این شیرها باید یا به طور کامل باز باشند و یا بسته، در زمانی که شیر کشویی کاملا باز است دیسک از مسیر خارج می شود و داخل بونت شیر قرار می گیرد یا به بیان دیگر در مواقع باز بودن جریان از مسیری عبور می کند که از نظر سایز و ابعاد با سایز خط یکسان باشد.

اگر از این شیر به عنوان تنطیم کننده ی فشار استفاده کنیم، جریان عبوری به دیسک برخورد می کند و موجب ارتعاش در دیسک می شود که این موضوع فرسایش شیر را در پی خواهد داشت

در ادامه به برخی از مزایای شیر کشویی اشاره می کنیم.

مزایای شیر کشویی

  • سهولت استفاده
  • آب بندی کامل در زمان بسته بودن
  • باز بودن راه جریان به اندازه قطر لوله در زمان باز بودن شیر

جنس شیر کشویی سامین

شیرهای برنجی سامین همانطور که از نامش پیداست از آلیاژ برنج ساخته می شوند، به همین دلیل دارای ویژگی هایی مانند ضد زنگ بودن، ضد خوردگی، ضد ضربه بودن، طول عمر و دوام بالا هستند همچنین این شیرها در برابر دمای بسیار بالا یا پایین از خود مقاومت خوبی نشان می دهند.

خرید شیرآلات سامین

به منظور خرید شیرآلات برنجی کشویی سامین و سایر محصولات این مجموعه می توانید به دو روش آنلاین و حضوری اقدام نمایید.

همچنین اگر به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان سامین در ارتباط باشید.

تندرست و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *