شیرآلات رادیاتور سامین

در مقاله ی زیر قصد داریم در مورد یکی ازانواع شیرآلات تاسیساتی یعنی شیر رادیاتور سامین اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، اگر می خواهید بدانید شیر رادیاتور چیست و چه کاربردی دارد تا پایان با ما همراه باشید.

شیر رادیاتور چیست؟

به شیرهایی گفته می شود که در ورودی و خروجی وسایل گرمایشی که به پکیج معروف هستند نصب می شوند و کار قطع و وصل و تنظیم فشار جریان را انجام می دهند.

انواع شیر رادیاتور

در سه دسته ی زیر تقسیم بندی می شوند.

شیر رادیاتور سوپاپ دار:

در بالای رادیاتور نصب می شود و از آن برای تنظیم فشار و قطع و وصل کردن آب ورودی و خروجی به رادیاتور استفاده می کنند. هرچه بیشتر شیر را ببندیم آب ورودی به رادیاتور کمتر می شود و در نتیجه دمای محیط کاهش می یابد و به این صورت می توانیم دما را تنظیم کنیم.

شیرهای ترموستاتیک:

محل نصب و نوع عملکرد این نوع شیر درست مانند شیر سوپاپ دار است با این تفاوت که شیر ترموستاتیک قابلیت تنظیم دما دارد، یعنی دما را بر روی مقدار دلخواه تنظیم می کنیم هر وقت گرمای محیط به حد مورد نظر رسید شیر بسته می شود و به این تربیت دما در همان حد نگه داشته می شود.

این شیر برای مکان هایی که به صرفه جویی بیشتری نیاز دارند استفاده می شود.

شیر برگشت رادیاتور یا شیر زانویی:

در پایین رادیاتور نصب می شوند و میزان آب برگشتی از رادیاتور را با آن مشخص می کنیم، این شیرها به شیر زانویی هم معروف هستند.

ویژگی های شیر رادیاتور سامین

  • تولید شده از بهترین و مرغوبترین متریال
  • ساخته شده با تجهیزات و دستگاه های مدرن دنیا
  • تولید شده به دست متخصصان با تجربه ی ایرانی
  • دارای نشان استاندارد ملی
  • دارای گواهینامه ی بین المللی کیفیت
  • دارای خاصیت ضد زنگ بودن و ضد خوردگی
  • دارای دوام و طول عمر بسیار بالا
  • قیمت مناسب نسبت به کیفیت بالا

خرید شیرآلات رادیاتور سامین

برای خرید شیرآلات رادیاتور سامین و سایر محصولات درجه یک سامین می توانید یا به صورت آنلاین و از طریق سایت این مجموعه و یا حضوری و از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش معتبرسراسر کشور اقدام نمایید.

خرید از مجموعه ای با سابقه ی 57 ساله، یعنی خرید محصولی که در طی زمانی طولانی رفع عیب شده  و به محاسنش اضافه گردیده، پس با سامین تجربه ی خوبی از خریدی با کیفیت خواهید داشت.

سربلند و پیروز باشید.

شیر رادیاتور سامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *