شیر رادیاتور سامین

در این متن می خواهیم در مورد یکی از شیرآلات تاسیساتی یعنی شیر رادیاتور، از یکی از بهترین برندهای تولیدی ایران، سامین صحبت کنیم اگر می خواهید بدانید شیر رادیاتور چیست و چه کاری انجام می دهد تا پایان با ما همراه باشید.

شیر رادیاتور چیست؟

به شیرهایی گفته می شود که در ورودی و خروجی وسایل تاسیساتی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع شیر رادیاتور

این شیرها را به شکل زیر به سه دسته تقسیم می کنیم.

شیر رادیاتور سوپاپ دار:

این نوع شیر در بالای رادیاتور نصب می شود و برای تنظیم فشار و قطع و وصل کردن آب ورودی و خروجی به کار می رود. هرچه بیشتر شیر را ببندیم آب ورودی به رادیاتور کمتر می شود و در نتیجه دما پایین می آید و به این صورت می توانیم دما را تنظیم کنیم.

شیرهای ترموستاتیک:

این شیرها دقیقا مانند شیرهای سوپاپ دار هستند و دقیقا در همانجایی نصب می شوند که شیر سوپاپ دار نصب می شود کارشان هم قطع و وصل و تنظیم میزان آب ورودی به رادیاتور است اما یک فرق اساسی با هم دارند که می تواند شیر ترموستاتیک را برتری ببخشد و آن قدرت تنظیم دمای محیط است یعنی اگر آن را به روی دمای خاصی تنظیم کنیم وقتی دمای اتاق به آن حد برسد آب ورودی به رادیاتور قطع می شود تا دما بالاتر نرود و در همان حد بماند. در جاهایی که نیاز به صرفه جویی در مصرف انرژی داریم باید از این نوع شیر استفاده کنیم.

شیر برگشت رادیاتور یا شیر زانویی:

این شیرها در پایین رادیاتور نصب می شوند و میزان آب برگشتی از رادیاتور را مشخص می کنند، این شیرها به شیر زانویی هم معروف هستند.

ویژگی های شیر رادیاتور سامین

  • تولید شده از بهترین و با کیفیت ترین مواد
  • ساخته شده با تجهیزات و دستگاه های مدرن
  • تولید شده به دست متخصصان ایرانی
  • دارای نشان استاندارد ملی
  • دارای گواهینامه ی کیفیت بین المللی
  • دارای خاصیت ضد زنگ بودن و ضد خوردگی
  • دارای دوام و طول عمر بسیار بالا
  • قیمت مناسب

خرید شیر رادیاتور سامین

برای خرید شیر رادیاتور سامین و سایر شیرآلات با کیفیت و درجه یک سامین می توانید یا به صورت آنلاین و از طریق سایت این مجموعه و یا حضوری و از طریق نمایندگی های سراسر کشور اقدام نمایید.

خرید از مجموعه ای با سابقه ی بیش از نیم قرن، یعنی خرید محصولی که در طی سالیان طولانی معایبش برطرف شده است و به محاسنش افزوده شده، پس با خرید شیرآلات سامین تجربه ی خوبی خواهید داشت.

سربلند و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *